Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Frågor :)

Jag heter: Jennifer Andrea
Min ålder är: 17 år

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?
Neej haha
Nöjd med mitt utseende? Ibland
En typ som gillar att bråka? Nopp
Längre än 175 cm? HAHA ja önskar ja va
En person som älskar att retas? Ja tyvärr ;)
Alltid glad? Nästan..!
En kille? Nej
En tjej? Ja , sist jag kollade ner :).
Positiv när det händer dåliga saker? Neej kan inte :/

JAG BRUKAR
Se på tv?
Jaa hela tiden
Vara med vänner? Jaa
Låtsas att jag är superman och kan flyga? HAHA
Sova? Ja :D
Hålla koll på om dina föräldrar har sex? Nej min mamma är oskuld!
Tänka på ditt ex? Yees
Sjunga i duschen? Ja haha
Gå till stan för att stila?
Neej
Åka buss? När ja ska till stan lr skolan :)

JAG HAR
Hamnat i bråk?
Neej
Blivit slagen? Neej
Fått komplimanger av okända? Japp..
Druckit dig full? Jaa
Skrikit åt okänd? Jaa
Klarat ett prov? Sist var nog i 4an :P
Sårat någon? Vet inte
Ramlat ner för en trappa? Haha ja
Slagit någon tillbaka? Jaa.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål? Nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre? Nej
Slagit en vän? Ja , fast på skoj
Druckit te? Ja
Stått på ett tak? Jaa
Klagat på dig själv? Jaa 24/7
Sagt fula ord till dina föräldrar? Hahah (min mamma läser min blogg)
Rymmt hemifrån? Neej
Fuskat på prov? hahah fuska är mitt andra namn :P
Rökt? Provat men inget för mig.
Gillat samma kön? Neej
Tagit på dig jättelite kläder fast du visste att de var kallt? Ja haha

JAG MINNS
Ett speciellt datum?
20/2-2008 :(
Vad hände då? Inget ja vill ta upp här , bara mina nära vet !!


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0