Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

cp data :/

Skulle kolla på film men min cp data är dum , dt kmr bara ljud men ingen film :/ så nu har ja inget o göra .. Ska tvätta mitt hår snart sen platta så dt är fint till imorn :) tror ja ska ha på mej mina nya skor nu när allt slask har gått bort :D så dt blir dom med mina svarta leggins o en tunika :) ..
Ja vill dricka Cappuccino men den är slut , måste köpa mer hihi :) dt går en jätte bra film på 6an D-tox med Sylvester Stallone lr vad han heter haha men men ska kolla på den nu eftersom inte min data vill att ja ska kolla på film på datorn ..
Skriver kanske efter lr så skriver ja imorn :)
 
Pyssss <33


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bogg du har! :)

ställ gärna en fråga i frågestunden på min blogg !

2009-02-11 @ 12:20:15
Postat av: Jettiita

Taack :)

2009-02-11 @ 22:11:12
Url: http://jettiita.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0