Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Choklad :D

Har städat o kollat på tv hela dagen idag :) tjockisen sov hos mej o han gick vid 11 för han skulle till skolan .. Är klar med min bok snart om några sidor sen ska ja börja läsa en annan bok men vilken vet ja inte :P
Imorn ska ja åka till Forum o köpa nåt ja kan ha på mej till festen om ja ens går , har inte lust längre men ja kmr ändå gå haha , hade tänkt ha mina rosa klackskor med nåt fint om ja hittar nåt :) .. Mamma köpte massa godis till min lillsyrra fast hon har somnat så ja ska äta allt :O MOAHAHAHA !! gott med massa choklad men ja kmr får många finnar som vanligt , så ska inte äta så mkt ;)

Ska göra lockar imorn som förra helgen men den här gången hela håret inte halva :)
Carla fyller 15 år den 1 mars fast hon ska ha sin fest den 28 Februari i bagarmossen så måste köpa en present till henne o hitta nåt ja kan ha på mej ! Ska lägga mej snart men ska läsa klart boken o äta lite mer godis :D värsta tjockiisen .. juste idag är dt ju Fredag den 13 otursdagen fast ja har inte haft nån otur idag bara att ja fick städa hela huset sj :O o imorn är dt alla jävla hjärtans dag :@ helt onödig dag om man är singel lr ?
Aja nu har ja inget mer o skriva så ja skriver imorn när ja vaknar :)


God natt på er :) <33 ( fortsätt ställa frågor svarar imorn på morgonen )

Kommentarer
Postat av: Amanda

man kan fira den med andra nära och kära, även om man är singel. det har jag bestämt mig för att göra. annars skulle jag deppa ihop.

2009-02-14 @ 10:52:14
Url: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: fucking tjockis :D

alla hjärtansdag handlar inte bara om par de e även kompisar mongo unge :D .. haru inte lärt dig de? man kan fira den me familjer vänner lr pojk/flickvänn/transa :P hahaha .. nee men seriöst man behöver inte va tsmns me ngn

2009-02-18 @ 10:25:16
Postat av: Jettiita

vem är du fucking tjockis ? :O

2009-02-18 @ 12:19:10
Url: http://jettiita.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0