Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

5 augusti 2009

Vaknade för 1 timma sen :) har ätit frukost o tvättat mina öron har ju gjort två nya hål så böt örhängen o tvättade lite.. Haha såg ni att min älskling skrev :) hahah så sööt , han kanske kmr hit idag men dt är inte säkert..
Kro kanske föder idag så vi åker nog dit ifall dt är så att hennes son vill kma ut från magen :) haha han skulle ha kmt ut den 31 Juli men han vägra men nu har hon börjat få värkar så han kmr nog idag får vi hoppas :D

Ja vill göra om mitt hål i läppen men ja har inte pengar just nu :( så får vänta till nästa månad kanske , baby vill inte att ja ska göra för han säger att ja klagar varje gång han råka komma åt den ja har i ögonbrynet så om han rör den i läppen så kmr ja få ont o bara klaga hahah han har rätt men ja vill ändå göra :D så vi får se.. Ni får en bilder på hur dt såg ut när ja hade :)

 

Man ser inte så mkt men hittar ingen bättre bild haha :) kanske hittar en till nånstans i mina mappar .. men ja skriver mer sen :)
Puuusss <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0