Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

ny daaag :)

Helloooojsaaan :) Nu är ja tibax !!
Dt var ett tag sen men nu mår ja braa :) Sitter på min säng o lyssnar på musik , skulle kolla på Paradise Hotel men min syster kollar på film så ja får inte titta :/ Vansha ligger o snarkar här bredvid haha , Finns inte mkt o göra på dagarna nu när alla har börjat skolan.. Nästa vecka ska ja shoppa sönder mej , min första Tatuering ska ja göra o även Pierca mej igen :) får min pengar som ja har väntat på sen Mars om några dagar , då är ja rik hahah :P

Va har ja gjort under tiden ja inte bloggat ?
Ja har vart i Ung08 o på Viva , vart hos Arezo , vart hemma o så var ja o klubba för första gången i Lördags o ja hade dt såå roliigt haha :D dt måste göras om !! Carol var hos oss i 1 vecka typ men nu har hon gått hem igen fast hon kmr imorn haha :) Orkar nte skriva mer inte för att dt är mkt men ändå haha , så ja skriver mer imorn :)


Pusss <33

Kommentarer
Postat av: 17 ÅR & GRAVID - IGEN!

Hej tjejen! =)



Du har vunnit budgivningen om de två gröna lund korten, vill du att jag ska skicka dom eller är det lättare om vi kanske stämmer av träff och ses exempelvis senare idag?



Hör av dig snarast, kram!

2009-08-19 @ 12:02:22
Url: http://baarabaarnet.blogg.se/
Postat av: Sabrina

vad ska du tatuera? :)

2009-08-21 @ 21:08:59
Url: http://sabrinis.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0