Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Lite kort om sön,mån o idag :)

Heejsaaan :D
Har inte skrivit för har vart med min älskling :) han gick för typ 4 timmar sen o nu kollar ja på Hajen 3 på 6an :)

I Söndags vakna ja runt 10 åt frukost sen åkte ja till Hornstull mötte älskling för vi skulle sola :) ja sola i 20 min o han i 15 min , vi använde en kräm som sved i hela kroppen efteråt :O dt gjorde så ont o vi var helt fläckiga haha kunde inte sluta skratta :) älskling tog bussen till södra o ja tog tåget til Slussen.. Kom hem åt mat sen tvätta ja håret o började sminka mej för älskling hade en överraskning till mej :) fick inte ens äta mat hemma haha han hade planerat hela min dag !! Så gullig min pruttis :D 
Skulle vara i rådmansgatan 20 över 8 för enligt han skulle vi äta på donken haha men han lurade mej till Cafe 60 , han hade beställt Lasange :) så där satt vi o åt efter dt så tog han mej runt hela Centralen typ , vi kom till ett ställe ja aldrig vart på :O vi gick o gick o gick tills vi kom till Rådhuset .. Blev kissnödig så vi gick till bion o när ja ko ut så sa han ; Vi ska kolla på fillm , vill du äta nåt ? hihi men ja var ju fortfarande mätt så ja sa nej .. Vi kollade på Drag Me to Hell ,  helt läskig film haha skrek några gånger o älskling bara skratta typiskt honom :) haha filmen tog slut runt halv 12 så vi promenerade från Hötorget till Slussen jätte mysigt men fick ont i fötterna :P
Köpte glass i donken sen tog vi bussen hem :) han var här hela dagen igår o sov till idaag , så ja har vart med honom sen Söndag .. älskaar dej bebis o tack för dom mysiga dagarna :) snart ska ja överraska dej hihi fast när ja har pengar :P ♥

Skriver mer sen ska fortsätta o kolla på filmen , Pusss :D <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0