Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ett avslutat kapitel !

Dt har hänt en massa saker , ja har mått jätte dåligt .. Jag trodde för mkt men allt blev fel till slut! Har hört så många saker som ja inte visste , trodde inte att man kunde vara så mot en annan person. Jag är arg för att du ljög o nu får ja höra sanningen! Ja vet inte om allt är sant o dt kmr ja nog aldrig få reda på , men så länge som folk förtsätter o berätta dt så kmr ja tro på dt.. Allt tog slut så snabbt , från en dag till en annan hade ja förlorat allt som betydde mest. Ångrar vissa saker men man lär sej av sina misstag! Livet går vidare som du sa , dt kmr va svårt men ja ska klara av dt den här gången!!
Älskade en person för mkt , trodde aldrig att ja skulle älska en männsika så mkt.. Jag ska respektera ditt val o låta dej vara ifred..
Du kmr alltid finnas i mitt hjärta o våra minnen är allt som finns kvar , du är speciell o betyder mkt! Du var min bästa vän...

Du kan glömma mej men glöm inte våra minnen... ♥

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0