Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Pride :)

Bloggade aldrig idag när ja vaknade för min internet vägrade funka :/ men nu ska ja skriva lite från idag :) baby gick för ett tag sen o alla ligger o sover , Vansha min bror kmr hem snart .. Imorn kanske ja ska gå o sola med baby , men vi får se om han har tid :) sitter på min säng o lyssnar på musik ..

Vaknade runt 11 när baby ringde o väckte mej så ja skulle hinna fixa mej innan ja åkte till stan , så ja duschade åt frukost sminkade mej sen åkte ja med min store syrra :) när vi satt på bussen på väg mot Slussen så börja dt spöregna :O blev lite sur o ville åka hem men dt försvann snabbt som tur , kom till slussen o började promenera mot Kungsan o så stannade vi vid Djurgårdsfärjan för o kolla på Pride paraden :) baby var i stan med några kompisar så ja mötte honom efter o åkte hem :) mötte mina andra syskon oxå..
Skrattade så mkt haha en lebb typ flörtade med mej o ja skämdes som faan haha så hon började typ skratta o fortsatte kolla med ja vände blicken haha uusch :O o så ställer sej två killar o börja strula mitt framför mej o efter så kollar dom o småflinar :O ja höll på spyyyyy haha !! Dt var roligt men förra årets parad var mkt bättre tycker ja :) fick några kondomer men gav dom till syrran o så fick vi en bok om hur man lär sej o älska med sej själv :O alltså lär dom ut hur man ska onanera lixom Guaats ?! hahahah helt crazy :D 
Men åkte hem sen o lagade mat kollade på en film på 3an typ Simone hette den , bra film men lite konstig haha :) kmr nog inte skriva mer idag för ska lägga mej snart men ni får dagens låt efter dt här inlägget :)

Puss <333



Gammal bild från December 2007 , älskar deej så mkt :) <33


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0