Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

090824

Är så trött men ja kan inte somna om :( har spelat spel , laddat ner nya låtar till min mobil , letat efter ett nytt minneskort o ätit frukost .. Ska nog lägga mej på sängen o lyssna på musik så kanske ja somnar haha :) Har inga planer för idag men vi får se vad som kmr upp , kanske går o solar som ja sa igår.. Ska smsa kroo sen o kolla om vi kan träffas imorn vill ju träffa hennes son hihi :D Mamma gick nyss till jobbet så ja är med min syrra fast hon sover (som vanligt). Måste lämna min syster i skolan hela veckan , så 7 måste ja gå upp :/ jobbigt!

Har haft tandvärk i flera dagar nu måste till tandläkaren men vågar inte , en av mina visdomständer håller på växa snett så de måste bort typ :O uuusch ja hatar tandläkaren!! ska ta en alvedon så hoppas dt går över.. Vill åka till stan o kolla kläder haha men ja ska gömma mitt bankomat kort haha annars kmr allt ta slut :( Aja men ska lägga mej nu så vi  hörs sen :) Pusss <33



Underbaraste bebisen , Alondra :) <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0