Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Till Grönan..

Helllloooo :D.. Ja mår helt underbart , förlåt för dålig uppdatering men ja har inte vart hemma så mkt.. Lite kort på hur mina dagar har sett ut :)

Onsdag ; Gick vi ju ut o åt mat , alla förutom mamma för hon jobbade haha :) Ja åt Kebab m bröd orkade inte med nåt annat o ja blev skit mätt höll på spy :O Vi gick runt lite mötte Diana sen kom Soto , vi gick runt runt runt o runt sen åkte vi o lämna min lillesyster i Zinkensdamm där mamma var.. Tog bussen till Fridhemsplan , vi skulle dricka lite i Nivå sen gick vi vidare till Toxic. Fortsatte o dricka där o sen var ja helt packad haha men ja hade dt roligt :D dt är de som räknas!

Torsdag ;
Gick upp 7 morgonen helt bakis , hade skiit ont i huvet sen fick ja tandvärk så tog en alvedon o dt gick över ;) lämnade min syster i skolan o ja var fortfarande full haha höll på åka in i ett träd :O träffade Carol kl 12 hon skulle köpa skor men dt hittade hon inte hahaha :D vi gick runt sen åt vi , hon ville att ja skulle med ut men ja orkade inte var skit trött.. Åkte till forum runt 7 till mamma o resten sen åkte vi hem :) Målade mina naglar o kollade på en film som gick på 6an , o sen gick ja o la mej..

Idaag :) vaknade ja lite sent haha så min syster kom sent till skolan men dt gör inget. Sitter i vardagsrummet o kollar på mtv , vansha är med mej för hon orkade inte gå till skolan :o
Typ vid 4 ska vi till Grönan haha fett roligt dt kmr bli :D så ja kmr inte skriva så mkt idag! aja nu ska ja tvätta mitt hår sen platta dt , kanske skriver efter.. Juste min syster/bror sparkade nyss haha :) fett söt mamma hade kontrollen på magen o h*n sparkade bort den haha..
Pusssss <333

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0