Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Söndaag

 Tjenaa :)
Mitt internet har inte funkat som vanligt !

Sitter på min säng o har ont i magen :( ska ta en alvedon så dt kanske går över.. Kom hem för typ 3 timmar sen var i Skärholmen med Erika&Luisa , åt på donken o gick runt lite..
Har köpt 3 par skor , svarta vita o lila :) en tröja , 2 linnen , ett par shorts , en väska , 2 nagellack , en mascara o mer som ja inte kmr på.. Måste spara på pengar annars kmr ja dö haha :) Imorn måste ja upp tidigt måste lämna min syster i skolan , kmr inte kunna somna om sen så får väl hitta på nåt :/ kanske går o solar haha börjar bli vit igen :P
Aja ja skriver innan ja lägger mej tror ja :)
Puss <33



En bild från Onsdags i Dembow !


Har ändrat lite på min blogg som ni kanske har märkt :) har tröttnat på svart så nu får dt va vit ett tag.. Kanske byter till en annan färg sen :P
Dt ser finare ur så här , o ja lovar att uppdatera mer :D <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0