Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Alexiiitoo In The House ! :D

Tjeenare allihoppa :) tänkte att de skulle va lite kul o skriva lite på min älsklings blogg :P .. lr nää haha faktiskt vare hon som ville , hon tyckte jag borde pröva så nu gör ja de för hennes skull :) jag ska sammanfatta lite i söndags så träffade ja min bebis på morgonen för vi skulle gå och sola lite , o de behövdes verkligen för vi e juh så "bruna" haha , skulle inte tro de vi e typ som snövit , men aja vi åkte dit och när jag väl betalade så fick hon 20min att sola men ja fick 15min o varför va de så ? jo en av mina tio kronor ville inte funka haha så de blev 15 för mig :) men nu kan ja tacka maskinen för de efterssom att när vi va klara så va vi heeelt fläckiga :O o brända mackor typ haha .. min kropp sved men hennes kropp va fläckigare än min så de va lite kul hon mobbade mig lite men när hon såg sig själv så vart hon tyst :D hahaha vi skrattade så mycket tsmns ja o min älskling (K) efter de så gick vi hem ti var och en för att jah ville umgås med henne lite o ha en trevlig dag så ja planerade att gå o äta på cafè60 me henne sen för de e typ vår favorit cafè :D speciellt e lassangen så goood ni borde pröva ja rekomenderar de ;) men innan de så åkte jag till bion i smyg för att hämta ut biljetterna jag bokat till filmen DRAG ME TO HELL som började 21.40 o tro mig den e så rolig som den låter haha ja menar läskiig :O .. när man bokar så måste man hämta en timme innan vilket va perfekt för istället för att ruttna i den timmen kunde vi gå o äta ist :D .. så jag lurade henne och sa att vi skulle till mcdonalds innan och att hon skulle träffa mig i rådmansgatan vilket hon gjorde men när hon va framme så va ja inte där utan ja hade redan gått in i cafèt o beställt maten , jag ringde min älskling o sa vart hon skulle gå o allt för ja kunde se henne sen utför fönstret o när hon kom in i cafèt så satt jag där och maten stog på bordet o allt va dukat :D .. vi njöt verkligen av lassangen och hade det trevligt :) när vi va klara så vilade vi 5min ungefär sen sa ja kom nu - "Tid är pengar" haha men de va på skoj bara så vi gick ut och ja tog me henne på en rundtur i stan på ett ställe hon aldrig varit på :) tiden gick snabbt så som vi oxå va tvugna o gå sen , vi promenerade ända till hötorget sen och gick in på bion för att kissa men de ja gjorde va att kolla vilken salong o de vi skulle in på :D .. när hon kom ut så frågade ja om hon ville ha något för att vi skulle kolla på film men hon sa nej för hon va juh förstås mätt från maten o ja oxå :D .. prick kl 21.40 kom vi in i bio salongen o ja resten vet ni ju va som händer som vanligt när man kollar på film ;) ja ska erkänna ja blev ganska rädd i filmen men oxå skrattade ja mkt hahaha , filmen tog slut vid 23.00 ungefär , när vi kom ut så frågade min bebis om vi kunde promenera till slussen o ja sa okej så vi gick o gick o gick hade jätte mysigt o roligt men sen så började hon klaga att hon va trött men ja bara låtsades inte höra haha men de va jätte kul iaf :) tog lite kort oxå när ja lekte pajas som vanligt :P .. vi köpte glass o sen tog vi bussen hem, nu har jag berrättat vår söndag lr ja de mesta iaf .. måndagen var ja kvar under hela dagen va vi bara hemma o hade det trevligt o myspyste lite :) på kvällen orkade inte ja gå hem så ja stannade o ja ville inte lämna min älsklig heller (h) tisdag satt vi o spela kort , kolla på film , åt mat o sen va ja tvungen o gå hem o nu saknar ja min bebo redan :( funderar på åka dit imorn , de va allt för mig haha, vänta en sak til -

ni som läser skratta inte snälla :P hahaha nee ja skojar men ni kan lämna kommentarer om ni vill puss & Kram på er som man brukar skriva :P


JAG ÄLSKAR DEEJ AMOR ! DU BETYDER ALLT FÖR MIG BEBIS ! puss puss <3


 /// Tu amor Alexiiitoo !


Kommentarer
Postat av: araythi

haha såå söta :)

2009-08-06 @ 15:55:11
Url: http://araythi.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0