Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

5 timmar efter..

Somnade aldrig till slut ist kom Luisa&Erika hit en stund :) spelade kort o kollade på tv lite sen var dom tvugna o gå.. Har ätit mat , fixat lite med mina ögonbryn , tvättat mitt hår o kollat på tv en stund :)
Sitter på golvet nu o lyssnar på musik :D hahaha ska platta mitt hår snart o måla mina naglar. Måste städa min garberob igen :O alla kläder ligger i en hög istället för i lådorna :O så kanske gör dt idag på kvällen lr imorn om ja orkar.. Vill gå o göra min piercing men måste vänta för ska ut i helgen o om ja gör den så kan ja ju inte dricka , o dt går ju inte ;) haha men ja gör den efter .. Min tatuering ska ja inte göra inte än iaf , vet inte vad ja vill ha så den får vänta i några månader :)

Lägger upp dagens låt i ett annat inlägg , ska platta håret nu :) Puss puss <33


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0