Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Våren är äntligen här :D

Hallooooj :D
Orkade inte skriva idag när ja kom hem plus att ja var med tjockisen :)
Åkte o lämna min syster i skolan sen åkte ja till Slussen o mötte Vansha & Luisa , o vi åkte till Forum o satt inne i Biblioteket i typ 1 timme för vi var där vid 9 tiden o alla affärer öppnar ju 10 !
Sen drog vi till Gina , o där började ja o Luisa prova kläder haha fett roliigt , o till slut köpte ja nya Leggins o ett gult linne.. Sen gick vi o tjocka oss :) ja åt Kyckling med Cashewnötter *muums* o dom andra i Burger King , o sen mötte vi tjockisen i stationen men dt tog typ hundra år för honom o kma ! O när vi kom fram till Gustavsberg så köpte vi godis o gick till Djuraffären hahah fett "söta" kanniner saaaajk :O .. Kollade på Mamma mia o tjockisen sjöng mer än min syster när hon kollar på filmen :) ruliiigt ..

Sen gick han vid 4 tiden o ja har bara spelat spel haha o nu kollar ja på tv :) Skiiit skönt väder hoppas dt är så hela månaden , o på fredag kmr dt va 15 gradeer :D sköönt ! Imorn har ja jävla möte med min Kontaktperson eller vad dt heter , o efter dt har ja träning kl 5 o om 7 dagar så är vi i Eskilstuna!!
Ajaa nu ska ja kolla på tv , skriver mer seen :)

Pussss <33

(märkte nyss att ja bara har skrivit SEN hela tiden :O haha)

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0