Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Bajs comviq !

Nu är ja hemma :)
Åkte aldrig till Forum , blev lite sent så ja åkte till Odenplan till tandläkaren :) o hon misshandla mina tänder :'( dt gjorde så ont när hon drog o puttsa tänderna o dt kom inte lite blod :O värsta blodbadet !! O så sa hon att en av mina visdomständer växer snett så ja måste dra ut en tand så att den får plats *BUHUHUH* ja kmr dööö :( fick en ny tid till Onsdag då ska hon täppa till ett hål , o ja måste sluta dricka cola :O:O ..

Jävla skiit Comviq :@  ja köpte en ny comviqkompis idag för min var slut , så ja tanka på den o så fick ja ett sms att ja hade bytt prisplan o hade 76,63 kr o nu när ja kom hem så kolla ja min saldo o så står dt 1.36 kr :O hur fan gick dt till !? Ja har inte ringt till nån o har bara smsat med kompisar som har comviq!! Försökte ringa till Kundtjänst men dt är stängt så ska ringa imron när ja vaknar .. Skiit irriterande!

Imorn ska ja till Forum en snabbis sen möta upp kompisar i stan kl 1 :) vi ska runt o njuta av solen :P haha o sen vid 5 har vi träning , sista träningen inna vi åker :) men nu ska ja äta o fortsätta o kolla på Ballar av stål , skriver sen :)

Pusss <333

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0