Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Härliig dag :)

Kom hem för 1 timme sen typ :) är helt död o har så ont i fötterna!
Vaknade vid 9 tvättade mitt hår o sminka mej plattade håret lite snabbt sen åkte ja till Forum o köpte sakerna ja behövde sen åkte ja till Stan o mötte dom andra :) Vi stod o vänta på att alla skulle kma sen gick vi till Kungsan satt där en stund sen promenera vi till Slussen tog Djurgårdsfärjan o där splittrades alla typ , tjejerna stannade kvar på båten o åkte tibax till Slussen , ja o tjockisen skulle till stan så vi åkte .. Vi gick till Cafe 60 o åt Lasange *muums* o sen gick han o ja åkte till Fridhemsplan o sen till Slussen hämtade min syster sen åkte ja till Thorildsplan hade ju träning :)
Dt va den sista träningen inna tävlingen :D är helt taggad !!

Måste tvätta kläder imorn o sen ska ja börja packa :D hahah måste köpa en ny bh oxå !!
Ska till tandläkaren imorn 14:30 sen ska ja hem till Betty :) ja måste ladda min kamera , kanske sover där haha :D (bestämmer allt utan att hon vet) ..

O dt här köpte ja :)



Strumbyxor 49;50 kr - H&M
Toffsar 19;50 kr - H&M
Solglasögon 59;50 kr - H&M
Eyeliner 39;50 kr - H&M
Tuggummi 17 kr - Pressbyrån
Exotic Snacks 21 kr - Vivo

 

T-shirt 49,90 kr - Gina
Gul & Vit Linne 99 kr/st - Gina

Skriver mer sen :) Pussss <333


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0