Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Yees yees :)

Kom hem för en liten stund sen :) har vart ute hela dagen , jätte skönt :D ..
Började fixa mej vid 10 typ sen mötte mamma i centrum sen åkte vi till Nacka Forum o tog bilder för skulle fixa mitt id-kort , så gjorde dt o sen gick vi o lämna några papper! åt mat sen åkte vi till stan :) där gick vi o betala några räkningar o då fixade ja mitt id-kort , fick skriva på en massa papper o så fixa ja ett nytt bankomat kort :) .. Mötte vansha sen gick mamma o hon o åt , träffade Erika sen !
Åkte till Willys i Mölnvik o storhandla , behövs ju mat hemma haha :) o nu sitter ja här o laddar upp bilder från helgen..
Så om några veckor har ja mitt id-kort :D äntligen !!
Skriver mer sen , ska kolla på Ballar av Stål nu o äta ostbågar :)

  Köpte nya skor o nya solglasögon idaag :) !

Pusss <333

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0