Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Heelt död !

Vaknade vid 4 skönt o sova uuuut :) Har precis ätit frukost haha o nu lyssnar ja på musik :D
Festen i Fredags var inte så rolig kom lite folk så vid halv 1 åkte ja hem , åt lite kolla på film sen somna ja :) vaknade runt 8 :O skiit tidigt ! Åt frukost kollade på tv lyssnade på musik åt mat sen började ja fixa mej för festen som var igår :) Plattade mitt hår sminkade mej o så gick ja , träffade tjejerna i Slussen  halv 10 åkte till stan sen till Rissne o sen till Alvik .. Hade jätte roligt på festeen :D men slutade med massa problem , fast ja orkar inte bry mej så ska inte ta upp nåt !

Tog bilder men ja glömde kameran i en kompis väska så ni får lite bilder ja tog med min underbara telebobo :D
Skriver mer sen :)
Pusssss <3333



Mitt hår i Fredags :) ( halva med lockar o resten platt )



Ja & Mini haha :)



Erika försökte sätta sej på en ko haha :D



HAHAHA mini :D



Och så gick ja till slut :)


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0