Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Gotti gott gott :)

Igåår; Vakna ja 12:40 hahah åt frukost o satt o snacka med mina Syskon & Amanda , garvade fett mkt sen började ja fixa mej o så kom tjockisen :) åkte till träningen , tränade o skrattade haha alla var på skratt humör :P sen åkte ja hem med Erika ,sov där :)
Idaag; Vakna vi typ 09:30 men gick upp vid 11 tiden , vi kolla på tv åt frukost sen gick ja o Vansha , åkte till mammas jobb för ja skulle ta ut mina pengar men fick inte av Nordea kärringen :/ så ja åkte hem istället , o nu sitter ja här med värsta mensvärken :( .. Smsa min tränare nyss o sa att ja skulle stanna hemma idag , men ska träna imorn !!
Vet ni vad som är bäst när man har sin mens ? - Choklad & Cola !! haha o dt sitter ja o äter nu :D



meen nu ska ja ladda ner en film , skriiver sen :)

Pusss <333

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0