Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

17/4-2009

Tjenixen :D
Var hos Luisa igår , köpte glass sen gick vi runt lite i Sätra :) dt blev kallt så vi gick in till henne o börja prata om hur roligt vi hade dt i Eskilstuna :D ooh ja vill tibax haha !! Sen åt vi mat o gick o la oss ..
Kom hem vid 10 idag , satte mej o kolla på tv o nu är ja skit trött ska nog sova lite snart :) Ni får dagens låt lite senare.. O idag är dt Fredag , ska bara va hemma tror ja är inte säker..
Men ja skriver mer sen :)
Pussss <3333

Ni som har kommenterat , tack ja är glad för att ni bryr er om mej men dt är inte så lätt som ni tror ! Ja har försökt o säga nej men ja kan inte , dt är svårt ja älskar honom för mkt :( ..



Kommentarer
Postat av: Anonym

från början är det svårt,men sedan kommer du att inse att det var värt att försöka.



Vi som kommenterar vill ba ditt bästa

2009-04-17 @ 14:13:47
Postat av: Anonym

Lyssna på mig nu: Jag har gått igenom exakt det du gör nu, och gör det fortfarande. Om de är någon som förstår så är det jag och som sagt vi vill bara ditt bästa, och inget är lätt men när det gäller ens egna lycka, vill du inte vara lycklig?

Och jag vet att du tänker typ "jag kommer inte vara lycklig utan honom" jag tänkte sådär i 2 år.. jag slösade 2 år på en snubbe, men fick till slut inget alls. Jag va och är skit ledsen men ända sen dess har jag kunnat "leva". Klart man tänker på dom.. men det bästa är om du hittar en ny du är intresserad av så är det bra för dig.. + så kommer killen att gå efter dig för att han blir avundsjuk ;) Killar är så, om du slutar vara så snäll och gullig mot han och sånt, asså tro mig om du verkligen inte gör NÅGOT allas med honom, inga kyssar, kramar elelr något mer NADA, men du är fortfarande snäll då kommer han rädd av att du kanske hittat en annan och då kommer han ;) Allt blir bättre i promise

2009-04-18 @ 14:18:14
Postat av: mm

mm lyssna på va dom skriver , hitta en ny o må bra bara , du ska inte kriga för ngn idiot heller ..

glöm honnom så måru bara bättre

2009-04-26 @ 19:20:00

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0